psykologen

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Psykologen - 9 oktober 2008 11:32


Ett sammandrag av min arbetsgrupps redovisning av Ungdomars Identitetsskapande på Internet finns nu att ta del av här. Det går också bra att klicka på den pretentiösa länken "Producerat" i högra spalten. Det går inte att publicera i olika avskilda kategorier så därför har jag lagt in texten under Januari, dvs innan bloggen startades.


Den första delen är faktadelen och den saknar referenser, resten är vår analys. Det är i första hand om en övningsuppgift i kvalitativ intervjumetod. Intervjuerna handlar om ungdomscommunities och inte om nätdejtning men det finns intressanta paralleller som exempelvis synen på presentationsbilder.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards