psykologen

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Psykologen - 20 december 2008 23:49


Jag är så trött på dessa tvivel. Jag är så trött på alla frågor. Jag är så trött på undran och väntan och hopp. Jag är trött på att avvakta och se. Jag är trött på att söka efter tecken. Jag är trött på att ligga lågt. Jag är trött på att vara försiktig. Jag är trött på den duktiga, fina flickan. Jag är trött på förväntan om handling som kommer med den starka fasaden. Jag trött på allt tjafs om det första steget. Jag är trött på att ta det och trött på att låta bli. Jag är trött på att vara så förbannat feg.

Jag vill skrika: Jag är här, ge mig en chans FÖR HELVETE! Jag vill erkänna: Jag har ingen JÄVLA HANDLINGSKRAFT! Jag behöver din HJÄLP! Jag vill bli avslöjad som en bluff. Jag vill blir ruskad och knuffad och skrämd. Jag vill ha sanningen uppkörd i ansiktet så att jag inte kan missförstå. Jag vill ha stora skyltar i pannan där det står JA eller NEJ. Jag vill ha allt jag inte kan få. Jag vill ha en jävla CHEESE HELMET i julklapp.

Suck
Arg
Less
Som vanligt
I morgon
God natt


 Stephen King som hunk på omslaget till sin huvudkaraktärs storsäljare i Lida

Hie hie

Ett rått skratt förkortar livet, eller hur är det man säger.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards