psykologen

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Psykologen - 12 oktober 2009 20:59

Idag var en dag av sanlösa sammanträffanden. Sådana där som gör att man blir vidskeplig utan att vara religiös. Som straff för att jag under dagen på detta och andra sätt hånat Gud fick jag punktering på bilen på väg ut från parkeringen på campus. Därmed fick jag nöjet att för första gången få använda varningsblinkers (yey!) och reservdäcket (wohoo!) och dessutom få köra upp på cykelvägen via ett övergångsställe (anarki!). Man får vara glad för det lilla.

Av Psykologen - 12 oktober 2009 09:10


Jag kan inte riktigt beskriva den inre bild som skapas när jag läser följande citat ur McWilliams psykoanalysbok..


"se Shengold, Halo in the Sky, där vi får en briljant analys av anal fixering"


..men jag drabbas av en plötsligt impuls att ta skydd.




   

let the light shine up your holy ass

may the sky not fall down on me

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards