Direktlänk till inlägg 1 juni 2009
Jaha.. och nu då? Här trodde jag att tankarna skulle komma vällande över mig som ett försenat tidvatten som blivit distraherat av fullmånen. Det enda jag tänker på är dock: Godis. Jag som för länge sedan slutade med godis och inte känt något sådant sug sedan jag vet inte när. På senare tid har blodsockret ägnat sig åt bipolära svängningar Det är nästan så att jag undrat om jag introjicerat min älskares sockersjuka. Detta skulle inte förvåna mig alls. Jag tar åt mig himla lätt, liksom. Dessutom har jag börjat prata som min nya klasskamrat, Sensuella E, och säger därför liksom i tid och otid. Som att jag inte borde växt ifrån det språkbruket, liksom. A1 menade för en tid sedan att jag framstår som mer mogen än genomsnittet eftersom jag inte använder ord som liksom och typ i varannan mening. Jamen typ liksom, tänker jag om det. Jag strör snarare poetiska floskler och aforismer omkring där jag skrider fram utmed golvet och kysser främmande människors handflator med mina fingertoppar. Ja du ser.. Snart förvandlas jag likt Björn Ranelid till en levande Werthers Original; onaturligt brun, överraskande kladdig, i en pretentiös förpackning med alltför sött innehåll som snabbt blir tråkigt och mättat. Smaklöst eller bara äckligt? ^^
Perhaps you will always be my parallell line forever one step and an infinity away and perhaps no one will ever know me like you After all we are the same but sometimes two people can have an undeniable connection everything in common a...
Jag delar den här videon idag eftersom det här är något jag hade behövt få höra få många år sedan, då när jag var den andra kvinnan och min kärleksaffär med en upptagen man brutalt tog slut, i princip över en natt, och lämnade mig i en avgrund av sor...
Många gånger har jag tänkt att den relationen jag upplevde med mannen från andra sidan bergen var ett missbruk. Att den intensiva närheten blev en drog och att jag därför måste värja mig emot den för alltid. Därför att den annars sipprar upp i mellan...
The real cause of suffering is the reaction of the mind; the reaction is repeated moment after moment, intensifying with each repetition, and developing into craving or aversion. This is what in his first sermon the Buddha called tanha, literally "...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 |
7 | |||
8 |
9 | 10 | 11 | 12 |
13 |
14 | |||
15 |
16 |
17 | 18 |
19 |
20 | 21 |
|||
22 | 23 |
24 | 25 |
26 |
27 |
28 |
|||
29 |
30 | ||||||||
|