psykologen

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Psykologen - 11 februari 2010 22:09


Grannen fick testläsa min populärvetenskapliga artikel och efter lite förstärkande och förändrande feedback funderade hon om..


"Du kanske blir sån coach som far runt och har pepp-föreläsningar för folk som behöver nån ny målbild att jobba mot."


En coach.. en coach!? Hon kallade mig en coach! Yrkesidentitetskris!


Men ja, artikeln är snarlik en peppig coach-artikel och det var meningen. Jag testar ett nytt grepp och tänkte själv häromdagen att jag tar upp kampen om Mia Törnbloms marknadsandelar. Mitt främsta vapen är min gedigna teoretiska bas (och tekniker utöver sokratiska frågor och enkla affirmationer?). Mias vapen är hennes TV-personlighet. Vi kanske kan samarbeta! Coach, anticoach, syncoach.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards