psykologen

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Psykologen - 21 september 2009 21:14


Jag blir överöst av spam från något som bl a kallas Married Women Sexual Dating Community. De garanterar att jag kommer att få ligga med en gift kvinna om jag klickar på länken.


Jag är lite nyfiken på den teknik som placerat mig på den mailinglistan.

Av Psykologen - 21 september 2009 20:50

Nu satt jag taggad till tänderna, påläst på klientens bakgrund och problematik, alla blanketter förberedda, nyfiken på den spännande upplösningen, redo att bena ut AG och DAG och GSI och hela shiten!


Så glömde klienten bort mig och gick till träningen i stället och missade därmed sitt möte för andra gången.


Men alltså.. det är som att bli snuvad på bonusavsnittet What happened then? av the Bachelorette förutom att utfallet inte finns att hämta på vare sig Google eller Youtube och med förmånen få känna sig som en galning genom att trakassera klienten med ett antal missade samtal från dolt nummer.



Av Psykologen - 21 september 2009 20:40


Ja allstå riktigt sådär svart var det inte i lördags. Jag hade riktigt roligt också tidigare på kvällen och jag lärde mig att jag tycker om mig själv mer än någonsin förut. Det var kontrasten mellan det som varit och det som blev som var tydlig som en spark i magen. Det påminde mig om hur fint det faktiskt var, det som varit, vilket är positivt, och att jag förlorat det, vilket är förjävla jobbigt. Jag kan också konstatera att jag gjort en helomvändning från förra året då jag nu påstår att: Det går inte att lura sig själv, det går inte att låtsas; antingen finns det där eller så gör det inte det.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards