psykologen

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Psykologen - 3 juni 2009 15:35

 

I mitt minne rinner dina kyssar längs min hud där jag spillt dem från min mun. Deras dröjande beröring lockar mitt bleka skinn att rodna och slätar ut krusande rysningar med hetta. Dina händer bjuder mina darrande, dansande muskler till lek och får dem att jaga dina fingrar längs min kropp. Din blick förför mig, förgör mig, förföljer mig runt varje skälvande vindling, över varje bedjande sänka och ropande djup. Jag vänder mig undan och gömmer mig i mitt brusande, rusande, forsande blod. Dina armar omsluter mig på alla sidor och drar mig under ytan ner i en värld där ljudet flyr och ljus bryts sönder i böljande skuggor. Mina andetag sköljs upp mot din hals och tusen pärlor av fukt torkar på min varma rygg. Vilande mot din kind smälter jag in i dig och blandas. Där är vi samma.



In my memory your kisses run along my skin where I have spilled them from my mouth. Their lingering touch compels my pale skin to blush and smoothen curling shivers with their heat. Your hands invite my trembling, dancing muscles to play and make them chase your fingers along my body. Your gaze seduces me, haunts me, follows me around every palpitating winding, over each begging hollow and calling depth. I turn away and hide in my racing, surging, rushing blood. Your arms surround me on all sides and pull me down beneath the surface into a world where sound escapes and light breaks into billowing shadows. My breath is washed up against your neck and a thousand pearls of moisture dry on my warm back. Resting against your cheek, I melt into you and blend. There, we are the same.

Av Psykologen - 3 juni 2009 11:36

 

I verkligheten sjuder sommaren men i vår osynliga värld tycks tiden fortfarande stå stilla. Framför mina ögon virvlar minnen vi aldrig haft som fallna blomblad blåsta upp från marken. Det vi aldrig fick göra, det vi aldrig fick dela, det jag aldrig fick se, möjligheter aldrig utforskade, vår framtid aldrig född.

Jag ville vara den du valde.

Jag ville dela dina drömmar.

Jag ville sitta vid din sida när åren går förbi.

Jag ville vara den som bar all din kärlek i min famn.



In reality, summer thrives but in our invisible world it seems time is standing still. Before my eyes memories we never had whirl like a fallen petals blown from the ground. Experiences never made, moments never shared, images never seen, possibilities never explored, our future never born.


I wanted to be the one you chose.

I wanted to share your dreams.

I wanted to sit by your side as years go by.

I wanted to be the one to carry all your love in my arms.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards