psykologen

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Psykologen - 18 april 2009 14:48


Vad mer lämpat än livets flin för att påminna om hur landet ligger i den vanliga världen. Jag klickade förstrött förbi en gammal dejtingsida och möttes av följande mail i min inbox:


Hej? Jag älskar träffa nya människor. Jag är en uthållig och sexig Viking som är empatisk, snäll o trevlig o kommer inte förrän du skulle ha kommit 1-10 ggr. Lite gentleman får man ju vara.

PS. Man ska inte skryta, men det vore kanske av intresse (samt evt är lite marknadsföringsknep) att många av de kvinnor jag haft har sagt att knappt haft skönare o mer tillfredsställnade sex än med mig. Hoppas de talade sanning )))


1-10 gånger? Jaa.. Du har ett dagsverke framför dig lille vän. Faktum är att jag osökt kommer att tänka på begreppet Sisofysarbete. Nä men jösses, du vet, jag ligger inte med killar som använder trippla slutparenteser. Sorry. Bättre lycka med de övriga massmailade mottagarna.


Rubriken? Jamen, den sälla modersgestalten erbjöd tillräckligt gnidande för att tillfredställa mitt oxytocinbehov utan att vare sig spela gentleman och hålla ut på sina egna lustar, skryta med sin skicklighet eller lägga beslag på min kropp. Men vi har ju alla våra olika tillvägagångssätt, herr Viking.


(Eller lägga beslag på min kropp förresten.. betyder denna interaktion att hon nu "haft" mig?)




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards