psykologen

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Psykologen - 18 mars 2008 22:13

Åh ljuva tider.. I natt drömde jag att tre män som på olika sätt figurerat i mitt liv det senaste året (eller två) smält samman till en och att treenigheten i fråga kysste mig. Tyvärr ser det dock inte ut som att jag kommer att få uppleva något sådant igen med någon av dessa tre individuellt i verkligheten. Nåväl.. bättre lycka i nästa liv.



Hur skulle en summa av dessa tre människor egentligen se ut?


I snitt skulle denne man vara ca 185 lång, väga 80 kg och vara mörkblond med bruna ögon. Han skulle troligen använda linser, vara relativt hockey-intresserad och motionera tre gånger i veckan. Han skulle ha en färsk examen i teknisk beteendevetenskap med IT-inriktning. Han skulle bo i en hyreslägenhet med sparsam möblering men dyr 43 tums LCD-TV i snitt 1 mil norr om staden där jag bor. Han skulle vara trevlig men tystlåten, han skulle ha ett mycket hektiskt schema och höra av sig ungefär en gång varannan vecka. I snitt skulle han också vara bisexuell och ha ett mindre seriöst förhållande med en hemlig flickvän som just fått veta att hon är gravid. Han skulle vara i snitt 28 år gammal. Hans relation till mig skulle i snitt bestå av ett års bekantskap och den här kyssen skulle utgöra den enda fysiska kontakt vi haft.


Jahapp, och kakorna? Jo jag bakade kakor idag för första gången i mitt liv med oväntat lyckat resultat. Jag hade räknat med ett svinn på åtminstone tjugo procent med tanke på mina tidigare framgångar i matlagningens magiska värld men det ser faktiskt ut som att varenda kaka blev ätbar.


Är du snäller så kan du få, men är du stygger så får du gå.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Skapa flashcards