psykologen

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Psykologen - 7 mars 2008 13:58

Ja, bokstavligt talat alltså. Vilken pärs. Igår drömde jag för femitelfte gången att jag försökte gömma mig från en mördare. Den här gången befann jag mig i ett sovrum där en annan person (av manligt kön) redan gömde sig under sängen så den platsen var upptagen. Jag tänkte att det inte var en så smart plats att gömma sig på eftersom mördaren förmodligen skulle titta där först. I stället beslutade jag mig för att krypa in i en garderob. Problemet med det var dock trådbackarna. Allt medan jag stod och klurade på en strategi  för att göra plats för mig i en garderob och få in trådbackarna i en annan på kort tid utan att det hördes och sedan dessutom lyckas stänga garderobsdörren från insidan så vaknade jag.


I morse drömde jag att jag glömde bort tiden och kom för sent till tentan. Senare på morgonen insåg jag att jag missberäknat tiden och faktiskt håller på att komma för sent till tentan. Jag gav mig iväg på cykeln och upptäckte att det rådde fasansfull, iskall motvind på vägen til skrivsalen. Mitt huvud höll på att blåsa av. Pufsig i ögonen och med illröda öron och andan i halsen kom jag i alla fall fram fem minuter före nio.


Fyra och en halv timme senare är insidan av mitt huvud utblåst på energi.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur hittade du den här bloggen första gången? (Vill du kommentera omröstningen eller definiera 'annat sätt', gå in på 'omröstningar' i kategorilistan nedan.)
 Du gav mig adressen när du var full.
 Du gav mig adressen när jag frågade efter den.
 Jag fick adressen när jag frågat femtielva gånger.
 Du tvingade på mig adressen och jag tog tveksamt emot den.
 Någon jag känner gav mig adressen och tyckte jag skulle kolla upp den.
 Jag kom hit via en länk på någon annans blogg.
 Jag gjorde en sökning på en sökmotor och ett resultat ledde hit.
 Du skrev en kommentar i min blogg med länk i din signatur.
 Jag kom hit av en slump, minns inte hur.
 Du är min hjälte, jag sökte upp dig!
 Jag sökte en psykolog, men vad är det här?!
 Annat sätt.

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Translation

Google Analytics

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards